جمله های عاشقانه جدید
 
ZhFall
جمعه 21 تير 1392برچسب:, :: 17:45 ::  نويسنده : Hank       

یکی زیر… یکی رو… زیباترین بافتنی دنیاست دست هایمان… :: ::

صحبت از فاصله نیست، صحبت از مهر و وفاست شاید این فاصله ها، محک عاطفه هاست :: ::

همیشه دروغ گفتن تلخ نیست ! بهم بگو دوستم داری … :: ::

حسادت می کنم به تو… ! که آسان ، که آسوده فراموش میکنی اما فراموش نمی شوی … :: :

از کدام سو دورم می زنی ؟ می خواهم از همان سو دورت بگردم ! :: ::

در زندگی هر کسی یک نفر هست که مثل هیچ کس نیست … :: ::

هدفم را نشانه گرفته ام قلب تو بدون هدف دوستت دارم !!! :: ::

برایت آرزو دارم خدا را … عشق را … آرزو را … چنانکه تو خواهی و خدا داند … :: ::

بعضی آدما هستن که وقتی گرفتارشون میشی دیگه از آزادی بدت میاد ! :: ::

زندگی زیباست … یعنی از همان روز که تو تمام زندگی ام شدی … :: ::

من کر نیستم ؛ فقط از وقتی صدایت را شنیدم دیگر هیچ صدایی شنیدنی نیست … :: ::

بگذار زمانه از حسادت بترکد ؛ انگشتان من چه به انگشتان تو می آیند ؟! :: ::

سه آرزوی قشنگ عاشقانه : بی من نباشی بی تو نباشم بی هم نباشیم … :: ::

این طور قبول نیست ! چشمهایت را زمین بگذار ! بیا دست خالی بجنگیم… :: ::

نفسم ! تو را از من بگیرند، می میرم … . . درسته که گوشیم قیمتی نداره ولی اونیکه بهم زنگ میزنه قیمتی ترینه … :: ::

رنگین کمان همیشه بعد از باران می آید … کاش همیشه چشمانم بارانی باشد رنگین کمان من ، شاید تو بیایی ! :: ::

سعی کن واسه کسی بمیری که نتونه مردنت رو ببینه … :: ::

هرکسی رو می تونستم دوست داشته باشم اگر دوست داشتن رو از تو شروع نمی کردم … :: ::

فرقی ندارد … شرق یا غرب… شمال یا جنوب … من تو را به هر جهت دوست دارم هنوز ! :: ::

منتظر نباش کسی بیاد که دنیا را بهت بده؛ دعا کن کسی پیدا بشه که تو را به دنیا نده … :: ::

تمام شهر از بس عاشقی کردند قهارند… من اما هنوز ناشیانه دوستت دارم ! :: :: در خیالم با خیالت بی خیال عالمم … :: ::

عشق با هم صعود کردن نیست ، عشق در وقت سقوط با هم بودن است … :: ::

یکی را دوست دارم که میدانم او دیگر برایم یکی نیست ، او برایم یک دنیاست…


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1