جمله های عاشقانه و رمانتیک
 
ZhFall
جمعه 21 تير 1392برچسب:, :: 17:50 ::  نويسنده : Hank       

آدم باید یه ” تو ” داشته باشه که هر وقت از همه چی خسته و نا امید بود بهش بگه مهم اینه که تو هستی بیخیال ِ دنیا :: ::

دلم عجیب تنگ شده برای تمام لحظه هایی که دلت عجیب برام تنگ می شد…! :: ::

از یه بچه بپرسی من رو چندتا دوست داری و دستاش رو تا جایی که میتونه باز کنه و بگه اینقدر ! :: ::

وقتی میشکنم خوب تماشا کن شاید روزی به دنبال تکه هایم بگردی . . . :: ::

پشت تلفن مرا جوابم کردی / گفتی به سلامت و خرابم کردی یک مرتبه من تمامِ قد لرزیدم / آن دم که مرا شما خطابم کردی بغضی به نواحی ی گلویم چرخید / وقتی که غریبه ای حسابم کردی گفتم که دلیل رفتنت آخر چیست؟ / گفتی که خداحافظ و آبم کردی یک لحظه صدای بوق ممتد آمد / گفتم که الو، ولی جوابم کردی . . . :: ::

عاشق که میشوی… مواظب خودت باش شبهای باقیمانده عمرت به این سادگیها نخواهند گذشت…. :: ::

دل به هر کی دادی از سادگی دادی زندگی تو پای دلدادگی دادی هر جا که دیدی چراغی پر فروغه تا بهش رسیدی فهمیدی دروغه :: ::

تو می خواستی بشی “سنگ صبورم” … تو شدی “سنگ” و من هنوز “صبورم” :: ::

برای همه خوب باش آنکه فهمید، همیشه کنارت خواهد بود و آنکس که نفهمید، روزی دلش برای خوبیهایت تنگ میشود :: ::

ca1 جمله های عاشقانه و رمانتیک تیر 92

راه بدی را انتخاب کرده بودم برای نگه داشتنت! صداقت ؛ مهربانی ؛ زیاد به “تو” توجه داشتن ؛ و خیلی حماقت های دیگر … این روزها ، هرچه خائن تر باشی ، دوست داشتنی تری … :: ::

زیباترین سلام ها از عمق جانم، به زیباترین آفریده خدا که به رسم جاده ها از اودورم، ولی به رسم دل، با او هیچ فاصله ای ندارم . . . :: ::

طناب را به گردنم انداختند . گفتند : آخرین آرزویت ؟ گفتم : دیدن عشقم گفتند : خسته است ، تا صبح برایت طناب بافته . . . :: ::

bghn جمله های عاشقانه و رمانتیک تیر 92

بیشعورترین موجود دنیا این دل منه ! روزی هزارتا دلیل و منطق براش میارم آروم میشه ، بازم دم دمای شب که میشه هی ازم میپرسه چرا … :: ::

زندگی کردن من مردن تدریجی بود / آنچه جان کند تنم ، عمر حسابش کردم . . . :: ::

دوبیتی عاشقانه آدم عشقشو یادش نمیره ! فقط یاد میگیره راجبش کمتر حرف بزنه ، بهش کمتر فکر کنه ، دلش کمتر تنگ بشه ! :: ::

تو را می خواهم و دانم که هرگز به کام دل در آغوشت نگیرم تویی آن آسمان صاف و روشن من این کنج قفس مرغی اسیرم :: ::

می خوابم تا فراموش کنم رفته ای ولی صبح تنهایی بیدارم میکند . . . :: ::

می گن شکستنی رفع بلاست ، ای دل کمی تحمل کن ، شاید “حکمتی” باشد . . . :: ::

هر وقت دلم گرفت لبخند میزنم به یاد کسی که برای لبخندش بارها دلم گرفت . . . :: ::

نفس ، شاید دلیلی باشد برای زندگی اما بی شک “تو” بهانه ی آنی . . . :: ::

bgn جمله های عاشقانه و رمانتیک تیر 92

بساط کرده ام و تمام نداشته هایم را به حراج گذاشته ام … بی انصاف چانه نزن حسرت هایم … به قیمت عمرم تمام شده ! :: ::

تنها گنجی که جستجو کردن آن به زحمتش می ارزد دوست واقعیست و تو بهترین گنجی . . . :: ::

لحظه لحظه، دم به دم، ساعت به ساعت خواهمت گر خوشم یا ناخوشم، در هر دو حالت خواهمت گر زبانم را به جرم خواستنت بیرون کشند در آن زمان ای یار، من با اشاره خواهمت :: ::

ساده بودم که تو را ساده تجسم کردم بعد لبخند تو با گریه تبسم کردم آشنا با همه پنجره های شهرم چون توراپشت همین پنجره ها گم کردم :: ::

bmn جمله های عاشقانه و رمانتیک تیر 92

از تن خشک شاخه ها توقع جوانه نیست / اسب نفس بریده را طاقت تازیانه نیست . . . :: ::

اینقدر اتاقم کوچیکه که وقتی خودم تو اتاق باشم دیگه جایی برای تو نیست ! فقط میتونی بیای تو آغوشم :: ::

دلم ز نازکی خود شکست در غم عشق / وگرنه از تو نیاید که دل شکن باشی . . . :: ::

گاهی میان بی رحمی هایت محبت کنی بد نیست . . . نگذار روزی که جدا شدیم خجالت زده ی خاطره هایم باشی . . . :: ::

فراموش کردن عزیزان بی احترامی به قانون خاطره هاست ارادت مرا هر روز در سر رسیدت تیک بزن . . . :: ::

ﺩﻧﻴﺎ ﺷﺎﻣﻞ ﺑﻌﻀﻲ ﻫﺎ ﻧﻤﻴﺸﻪ ﺑﻌﻀﻲ ﻫﺎ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﻳﻪ ﺩﻧﻴﺎﻥ! ﻣﺛﻞ ﺗﻮﻭﻭ :: ::

چهار فصل کامل نیست! هوای تو هوای دیگری ست . . . :: ::

عادت چه طعم تلخی دارد وقتی آن را باعشق اشتباه میگیری . . . :: ::

دارم تقویم زندگیمو ورق میزنم روزای با تو بودن یه طرف روزای دیگه م برن به جهنم ! :: ::

راندی زبرت مرا و خوارم کردی از درگه خویش برکنارم کردی چون برگ گلی که درکف باد افتد بازیچه دست روزگارم کردی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1